Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Re:art:concept & Kuživancija at Botaničar cafe bar

23.4.17


Danas je u cafe baru Botaničar predstavljena suradnja Re:art:concepta i Kuživancije: Evergreen Adriatic Forest.
Inspiracija dolazi iz omiljenih Editinih boja koje ćete najčešće vidjeti na njenom profilu, ali i boja koje prve povezujemo s Jadranskim morem.Re:art:concept je brend iza kojeg stoji Bojana Brkić. Predivna i nasmijana djevojka iz Beograda koja ručno izrađuje keramiku i porculan i koju ja već jako dugo pratim na Instagramu.
Kuživancija je food blog o zdravoj kuhinji inspiriranoj tradicijom i putovanjima iza kojeg stoji nasmijana i draga Edita. Edita radi super torte. Pojela sam 3 komada :)

Danas je u Botaničaru bila tako dobra atmosfera i sva moja draga ekipa. Stol sam okupirala i dobro se nasmijala sa mojim djevojkama s D bloga: Travel girl Ana & Ivana.
A posebno sam se razveselila konačnom susretu s Lidijom s My Little Zagreb bloga. Ono kada u trenutku znate kako napraviti dobru fotku, uz to se dobro nasmijete... jedva čekam opet!

A ovo predivno cvijeće i bilje koje vidite na fotkama je aranžirala draga Nina iz Pixy with Love cvjetne garaže. 

Ručno rađeno porculansko posuđe, zdrava hrana, bajkovito cvijeće, dobro društvo, puno smijeha i kreative. My kind of day.
Cijelo vrijeme su se posluživale zdrave slastice i zdrave grickalice. Toliko me dojmilo da sutra pripremam doručak to go! Drage cure, hvala vam na savjetima, receptima, smijehu i divnoj atmosferi.




























0 komentari:




Social Media